Tiedote: opiskelu poikkeusolosuhteissa BCI:n koulutuksissa

Hyvä asiakkaamme!

Valtioneuvoston etätyötä ja lähikontaktien vähentämistä koskevien suositusten mukaisesti siirrämme koulutuksiimme liittyvän lähiopetuksen verkkoon 18.8.2020 alkaen.

Seuraamme koronatilanteen kehittymistä, ja koulutuksissa tarkastelemme kokoontumisen näkökulmasta tilannetta jaksokohtaisesti. Tiedotamme aina vähintään viikkoa ennen seuraavan opetusmoduulin toteutusmuodosta. Koulutusten verkkoon siirretyt opetuspäivät toteutetaan Zoomin välityksellä. Tarkemmat ohjeet ja opintomoduulikohtaiset tiedot lähetetään koulutusryhmille erikseen.

Yhteistyöterveisin,
BCI

BCI Business Coaching Institute

Puh. 010 235 3976

UMA Workspace
Keilaniementie 1, 02150 Espoo

Y-tunnus: 2561216-9

Asiakaspalvelu
info@bci.fi

Coachaus- valmennus-, konsultointi- ja koulutustoimintamme ja palvelujemme markkinoinnin luonteesta johtuen käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja. Ymmärrämme vastuumme ja haluamme, että voit luottaa meihin tietojesi käsittelijänä. Sinua koskevat tiedot ovat sinun tietojasi ja niinpä käsittelemme niitä mahdollisimman suurella huolellisuudella. Klikkaamalla otsikkoa pääset tietosuojasivullemme jossa on asiasta tarkemmin. Kiitos mielenkiinnostasi.